Στις 17 Μάη να βουλιάξουν οι δρόμοι!
Στις 17 Μάη να βουλιάξουν οι δρόμοι!
Όλες και όλοι στη Γενική Πανελλαδική απεργία
Να δώσουμε την απάντηση που πρέπει στην κυβέρνηση και στα νέα βάρβαρα αντεργατικά και αντιλαϊκά μέτρα που φέρνει, στη βάση της συμφωνίας της με την ΕΕ, το ΔΝΤ, τους περιβόητους “θεσμούς”».
Η κυβέρνηση και κουαρτέτο έκλεισαν τη νέα συμφωνία - κόλαφο το λαό, την ώρα που χιλιάδες εργαζομένων διαδήλωναν στις Πρωτομαγιάτικες απεργιακές συγκεντρώσεις την αποφασιστικότητά τους να αντιπαλέψουν τη νέα αντιλαϊκή επίθεση, να βάλουν στο επίκεντρο του αγώνα τους την ανάκτηση των τεράστιων απωλειών τους, την πάλη για τις σύγχρονες εργατικές - λαϊκές ανάγκες.
Τα μέτρα περιλαμβάνουν: Τριπλό χτύπημα στις συντάξεις με μειώσεις έως και 18% και σε κύριες και σε επικουρικές. Μειώσεις στις συντάξεις και στους μισθούς με τη μείωση του αφορολόγητου ορίου, οριστική κατάργηση της Κυριακής αργίας. Διατήρηση όλου του αντεργατικού πλαισίου μέχρι το 2019. Διατηρούνται δηλαδή: Η κατάργηση της ΕΓΣΣΕ και οι εξευτελιστικοί κατώτεροι μισθοί των 586 ευρώ και 511 ευρώ μεικτά για τους άνω και κάτω των 24 ετών αντίστοιχα. Νέα συρρίκνωση σε κοινωνικά επιδόματα όπως σε υγεία, πρόνοια, στο επίδομα θέρμανσης. Διεύρυνση των ιδιωτικοποιήσεων στην Ενέργεια, στο Νερό και σε άλλες πρώην ΔΕΚΟ. Μέτρα που αφορούν τον περιορισμό της συνδικαλιστικής δράσης και της οργάνωσης των απεργιακών αγώνων.
Από κοινού όλοι μαζί, όλα τα κόμματα που ψήφισαν το 3ο Μνημόνιο, στο οποίο γίνεται ρητή αναφορά στα ζητήματα της εκπαίδευσης, εκφράζοντας τη βαθιά επιθυμία του ΣΕΒ, ζητούν επιτάχυνση των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στην Παιδεία. Μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών, αυτονομία της σχολικής μονάδας, αξιολόγηση του σχολείου και των εκπαιδευτικών, περιορισμός των δαπανών είναι μόνο μερικές από τις αναδιαρθρώσεις. Η ΝΔ "τσακώνεται" με το ΣΥΡΙΖΑ όχι για το πώς θα βελτιωθεί το σχολείο αλλά για το ποιος μπορεί, πιο ΑΜΕΣΑ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ, να φέρει εις πέρας την ίδια βάρβαρη και αντιλαϊκή πολιτική που ενσωματώνει ακόμα πιο αποφασιστικά και την Παιδεία στις ανάγκες της αγοράς και του συστήματος.
ΔΟΕ:Για την εγκύκλιο των εγγραφών στα Νηπιαγωγεία για το σχ. έτος 2017-2018
Για την εγκύκλιο των εγγραφών στα Νηπιαγωγεία για το σχ. έτος 2017-2018
Με εγκύκλιο του στις 25/4/2017, το Υπουργείο Παιδείας καθορίζει τα κριτήρια για τις εγγραφές μαθητών στα νηπιαγωγεία για το σχ. έτος 2017-2018. Τα όσα ορίζει η εγκύκλιος στηρίζονται στο άρθρο 35 του Ν.4386/16, «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις» και στις καταστροφικές για το ολοήμερο νηπιαγωγείο αλλαγές της Υ.Α. Φίλη.
Όπως είχε τονίσει η Δ.Ο.Ε., οι όποιες επανορθωτικές αλλαγές έγιναν σχετικά με τις προϋποθέσεις για εγγραφή μαθητών στο «προαιρετικό», πλέον, νηπιαγωγείο για τη χρονιά που διανύουμε, δεν άλλαξαν τη βασική δομή και φιλοσοφία των νομοθετικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης που παραμένουν σε ισχύ. Έτσι στη φετινή εγκύκλιο επανεμφανίζονται όλοι οι περιορισμοί – αποκλεισμοί για τη φοίτηση στο ολοήμερο νηπιαγωγείο (οι γονείς να είναι εργαζόμενοι ή να έχουν κάρτα ανεργίας ή να ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες…). Είναι σαφείς οι προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για πλήρη εφαρμογή της πολιτικής του «εξορθολογισμού» και των περικοπών σε δομές και εκπαιδευτικούς.
ΔΟΕ:Για την καταχώρηση στοιχείων σχετικά με τις κτηριακές υποδομές στο σύστημα myschool
Για την καταχώρηση στοιχείων σχετικά με τις κτηριακές υποδομές στο σύστημα myschool
Με το α.π. 140/Υ1/19-4-2017 έγγραφο του Γραφείου του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η ηγεσία του Υπουργείου, για μια ακόμη φορά, απευθύνεται στις σχολικές μονάδες ζητώντας τους μέσω του συστήματος του myschool να προχωρήσουν σε έλεγχο ορθότητας και επικαιροποίηση των ήδη καταχωρημένων στοιχείων για τα σχολικά κτήρια.
Είχαμε τονίσει και στο ανάλογο περσινό έγγραφό μας ότι τα στοιχεία που καταχωρούνται και επικαιροποιούνται απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις που καμία σχέση δεν έχουν με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού και τις ευθύνες που αναλαμβάνει στο πλαίσιο των καθηκόντων του στη σχολική μονάδα.
ΔΟΕ:Ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων των αναπληρωτών – άνοιγμα του πληροφοριακού συστήματος του ΟΠΣΥΔ
Ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων των αναπληρωτών – άνοιγμα του πληροφοριακού συστήματος του ΟΠΣΥΔ
Το ΔΣ της Δ.Ο.Ε. ύστερα από τις έντονες διαμαρτυρίες πολλών αναπληρωτών συναδέλφων μας, επισημαίνει την απαράδεκτη στάση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, η οποία απορρίπτει το αίτημά τους για νέο άνοιγμα του πληροφορικού συστήματος του ΟΠΣΥΔ, ώστε:
- Να προσμετρηθεί ολόκληρη η προϋπηρεσία των αναπληρωτών συναδέλφων που εργάζονται κατά το φετινό σχολικό έτος
- Να γίνει η εγγραφή στους πίνακες όσων έχουν αποκτήσει πτυχίο έπειτα από τη θερινή εξεταστική των πανεπιστημιακών τμημάτων.
- Να συμπληρωθούν επιπλέον στοιχεία, όπως για παράδειγμα η απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου. Για το συγκεκριμένο ζήτημα είναι, επίσης, απαράδεκτη η στάση του ΔΟΑΤΑΠ που δεν προχωρά στην αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων που του έχουν υποβληθεί εδώ και πολύ καιρό και κωλυσιεργεί.
Η απαράδεκτη επιμονή του Υπουργείου Παιδείας να μένει αμετακίνητη για τα παραπάνω θέματα είναι τεράστιο ζήτημα για τη Δ.Ο.Ε. αφού οι ενέργειες που απαιτούνται, δεν κοστίζουν τίποτε αλλά αντίθετα διευκολύνουν τους συναδέλφους αναπληρωτές.
Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει άμεσα στην ικανοποίηση όλων των παραπάνω δίκαιων αιτημάτων.
ΔΟΕ: Εγκύκλιος για την υλοποίηση του προγράμματος ΕΥΖΗΝ
Θέμα: Εγκύκλιος για την υλοποίηση του προγράμματος ΕΥΖΗΝ
Για μια ακόμη φορά το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι υποχρεωμένο να αναφερθεί στην υλοποίηση του προγράμματος ΕΥΖΗΝ, το οποίο είναι πρόγραμμα του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και όπως αναφέρεται στη σχετική ιστοσελίδα «υλοποιείται με τη συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας».
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει εκδώσει σειρά ανακοινώσεων επί του θέματος (29/3/2013, 4/3/2014, 21/3/2015, 30/5/2016) εκφράζοντας έντονο προβληματισμό σχετικά με την εφαρμογή του προγράμματος στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ενώ προχώρησε και στην κατάθεση προσφυγής ενώπιον της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, την επιχειρηματολογία της οποίας η Αρχή με απόφασή της στις 2/10/2014 υιοθέτησε, σε μεγάλο βαθμό και κάλεσε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε σειρά ενεργειών που έκαναν σαφές ότι η εφαρμογή του προγράμματος δεν μπορεί να έχει γενικευμένο και υποχρεωτικό χαρακτήρα.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
«ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ»
Με την τροπολογία στο Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να επιφέρει αλλαγές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Σε συνέχεια των προηγούμενων νόμων που μετέτρεψαν το ρόλο του ειδικού παιδαγωγού σε αυτό του «γυρολόγου», αλλά και την εγκύκλιο για την κατάργηση του ενός από τα δύο Τμήματα Ένταξης σε συγχωνευμένα σχολεία, αλλαγές με βάση τα ψηφισμένα στο 3ο Μνημόνιο, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έρχεται να δώσει ένα νέο χτύπημα στον πολύπαθο χώρο της Ειδικής Αγωγής.
Σε συνέχεια της πολιτικής των προηγούμενων κυβερνήσεων, η κυβέρνηση νομοθετεί, όχι με βάση τις ανάγκες των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αλλά με «όρους μνημονίων». To Υπουργείο με πρόσχημα, «να αξιοποιήσει με το βέλτιστο τρόπο το υφιστάμενο ανθρώπινο δυναμικό, να εξυπηρετούνται άμεσα οι ανάγκες των μαθητών και να εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία των δομών ΕΑΕ», όπως αναφέρει στην αιτιολογική έκθεση, στην ουσία υποβαθμίζει, για να μην πούμε εξαφανίζει, τα ειδικά παιδαγωγικά προσόντα που απαιτεί το μάθημα, προωθεί τη διδασκαλία α λα καρτ και το τσουβάλιασμα των συναδέλφων ανεξαρτήτως επιστημονικής κατάρτισης. Στη συνέχεια της αιτιολογικής έκθεση κάνει ακόμα πιο σαφές το πώς θα ικανοποιηθούν αυτές «οι ανάγκες»: Στην κατ’ άρθρο διατύπωση διαβάζουμε ότι «εάν συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά (πτυχίο - μεταπτυχιακές σπουδές ή μετεκπαίδευση στην ειδική Αγωγή δηλ.). Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης»!!!
Για το πρόγραμμα σίτισης «σχολικά γεύματα»
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία, οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. και οι σύλλογοι διδασκόντων των σχολικών μονάδων σε όλη την Ελλάδα, είναι εκείνοι που σε όλα αυτά τα χρόνια που η οικονομική κρίση εξαθλιώνει την κοινωνία και φυσικά, πρώτα τα πιο ευαίσθητα μέλη της, τα παιδιά, έχουν αναδείξει το τεράστιας σημασίας ζήτημα του υποσιτισμού των μαθητών και έχουν αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες για την, κατά το δυνατό, αντιμετώπιση του φαινομένου. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με απόφασή του στις 12/12/2012 προχώρησε από κοινού με την Παγκύπρια Οργάνωση Ελλήνων Δασκάλων στη συμβολική πράξη της κάλυψης (στο πλαίσιο των οικονομικών δυνατοτήτων) σε καθημερινή βάση και μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους, του κολατσιού όλων των μαθητών Σχολείων που πρότειναν οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, με το συνολικό ποσό των 60.000€.
Διπλασιασμός μορίων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτες περιοχές. Ίση αντιμετώπιση όλων των αναπληρωτών στο δικαίωμα να δηλώσουν δυσπρόσιτα σχολεία
Κύριε Υπουργέ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2α του άρθρου 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193/17-9-2013 τ.Α΄) ορίζεται ότι : «2.α. Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για τους τομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μαθημάτων, τους υπεύθυνους εργαστηρίων, την πρακτική άσκηση, τους σχολικούς συνεταιρισμούς, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή.Επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θα καθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις που θα εκδίδονται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».
Με βάση τα παραπάνω εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/8-8-2014-ΦΕΚ 2217/13-8-2014 τ.Β’, με θέμα: «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης», στο άρθρο 2, παρ.1 ορίζεται ότι: «Στους πίνακες κατάταξης Νηπιαγωγών ΕΑΕ και Δασκάλων ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, αντίστοιχα, κατατασσόμενοι μόνο βάσει της προϋπηρεσίας».
Σε αντίθεση με τα όσα ισχύουν για τους υπόλοιπους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα σχολεία και τα μόρια τους διπλασιάζονται, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από την παρ.3 του άρθρου 9 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/4-10-2005 τ.Α΄) οι συνάδελφοί μας αναπληρωτέςειδικής αγωγής κλάδων (ΠΕ61 και ΠΕ71) τυγχάνουν διαφορετικής, άνισης αντιμετώπισης. Η προϋπηρεσία που απέκτησαν υπηρετώντας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες δεν διπλασιάζεται για την κατάταξή τους στους πίνακες αναπληρωτών κάτι που μέχρι την έκδοση της προαναφερόμενης Υπουργικής Απόφασης (2014) συνέβαινε.
Αυτό είναι απαράδεκτο αφού παραβιάζει τη βασική αρχή δικαίου της όμοιας μεταχείρισης των προσώπων που βρίσκονται κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Αναφερόμαστε στην ίση αντιμετώπιση των αναπληρωτών σε σχέση με τον διπλασιασμό μορίων δυσπρόσιτων περιοχών, κάτι βεβαίως που δεν ισχύει ούτε στη Γενική Αγωγή, όπου δεν έχουν όλοι οι αναπληρωτές το δικαίωμα να δηλώσουν δυσπρόσιτο, εξαιτίας του διαχωρισμού τους σε ΕΣΠΑ και ΠΔΕ (εντός νομού). Συνεπώς, μιλάμε για ένα bonus μορίων που εξαρτάται από την τύχη και για καταστρατήγηση των πινάκων.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε θεωρεί πως επιβάλλεται να εκδοθεί άμεσα υπουργική απόφαση με την οποία θα υπολογίζεται ο διπλασιασμός των μορίων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που υπηρετούν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες, καθώς και να δοθεί η δυνατότητα της δήλωσης δυσπρόσιτων σε όλους τους αναπληρωτές στο πλαίσιο της ίσης αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών.
Η ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης και των αγώνων δε θα περάσει! Να παύσει τώρα κάθε δίωξη της Ελισάβετ Παπαδοπούλου
Στις 29/3/2017 εκδικάζεται στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο η ένσταση της συναδέλφισσας Παπαδοπούλου Ελισάβετ κατά της ποινής προστίμου στέρησης αποδοχών 6 μηνών (7.500 ευρώ) για «ανάρμοστη ή ανάξια συμπεριφορά εντός και εκτός υπηρεσίας», με βάση τον τότε πειθαρχικό κώδικα, έπειτα από δίωξη που της ασκήθηκε το 2013 από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας και της θέσης της σε αναδρομική αργία (στέρηση 3.700 ευρώ από τις μηνιαίες αποδοχές της). Στη δίωξη αυτή η συναδέλφισσα είχε πλήρη ηθική, συνδικαλιστική και οικονομική κάλυψη από τη Δ.Ο.Ε.
Να αποσυρθεί τώρα η τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας για τις προσλήψεις αναπληρωτών Πρόγραμμα αγωνιστικής δράσης για την πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμών
Με την προσφιλή της τακτική των τροπολογιών σε νομοσχέδια άλλων Υπουργείων, με τη μορφή του κατεπείγοντος χωρίς να προηγηθεί κανένας απολύτως διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς, εν μέσω «διαπραγματεύσεων» με τους θεσμούς για τη 2η αξιολόγηση, κυβέρνησηκαι πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιβάλλουν μηδενικούς διορισμούς στην εκπαίδευση για τα έτη 2017-2018 και 2018-2019.
Με τον πιο σαφή τρόπο δηλώνεται ρητά, στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας για την πρόσληψη αναπληρωτών και την Ειδική Αγωγή που «στριμώχτηκε» στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών, ότι «οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
Οι «προσωρινές» - για το διάστημα, ουσιαστικά, 2016-2019(!) - ρυθμίσεις σχετικά με την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αποτελούν ομολογία της παντελούς απουσίας πρόθεσης και σχεδιασμού για την πραγματοποίηση των χιλιάδων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών που έχει απόλυτη ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ
ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ 14 – 3 – 2017
ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Προς τους συναδέλφους
Μέλη του Τ.Α.Δ.Ε.Π.Κ.
Συνάδελφοι ,
Καλείστε σε τακτική γενική συνέλευση στις 14 Μαρτίου 2017 ημέρα Τρίτη και ώρα 19:30 στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα :
- Απολογισμός Δ.Σ.
- Έκθεση εξελεγκτικής επιτροπής
- Έγκριση ισολογισμού χρήσης 2016
- Έγκριση προϋπολογισμού χρήσης 2017
- Ενημέρωση των μελών από Δ.Σ. για την οικονομική χρήση 2016
- Προτάσεις – Ανακοινώσεις
- Εκλογή νέου Δ.Σ.
Σε περίπτωση που δεν έχουμε απαρτία στην παραπάνω ημερομηνία η
Γ.Σ. χωρίς άλλη πρόσκληση μεταφέρεται στις 21 Μαρτίου και εφόσον προκύψει εκ νέου θέμα απαρτίας , η οριστική ημερομηνία πραγματοποίησης της θα είναι την Τρίτη 28 Μαρτίου 2017 την ίδια ώρα στον ίδιο τόπο και με τα ίδια θέματα.
Η παρουσία σας είναι απαραίτητη αφού πρόκειται να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν το μέλλον του ΤΑΔΕΠΚ και τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουρ-γίας του.
Ως εκ τούτου είναι αυτονόητη η συμμετοχή στη συνέλευση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου αριθμού μελών.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Ζιάκας Ευάγγελος Φίλης Κυριάκος
ΤΑ ΜΕΛΗ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ : Μαρδίκης Θεόδωρος
ΤΑΜΙΑΣ : Ευσταθίου Αντώνιος
ΒΟΗΘΟΣ ΤΑΜΙΑ : Ζορμπά Κωνσταντίνα
ΠΑΜΕ - Εκπαιδευτικών : Ο υποσιτισμός είναι συνώνυμο της βαρβαρότητας
Ο υποσιτισμός είναι συνώνυμο της βαρβαρότητας
Πριν από λίγες ημέρες ήρθε στο φως της δημοσιότητας ένα ακόμα περιστατικό υποσιτισμού μαθήτριας σε Λύκειο της Πάτρας. Όπως καταγγέλλεται, η συγκεκριμένη μαθήτρια, που προέρχεται από οικογένεια με σοβαρά οικονομικά προβλήματα, λιποθύμησε την ώρα του σχολείου μπροστά στα μάτια των καθηγητών της, αφού είχε 3 ημέρες να φάει. Αυτό φαίνεται ότι δεν είναι το μοναδικό περιστατικό αφού ανάλογα φαινόμενα υπάρχουν σε διάφορες περιοχές της χώρας.
Το νέο πακέτο μέτρων που ετοιμάζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, μαζί με το πακέτο των αντίμετρων που θα τα συμπληρώνουν, δεν παίρνονται για να ανακουφίσουν τη λαϊκή οικογένεια και τα παιδιά της, αλλά για να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το κέρδος των εργοδοτών, οδηγώντας ακόμα πιο πολύ στην εξαθλίωση της λαϊκής οικογένειας, με μεγαλύτερα θύματα όλων τα παιδιά.
Θεατρική Παράσταση
Ο σύλλογος μας σας προσκαλεί στη θεατρική παράσταση «Για όνομα», μια κωμωδία των Ματιέ Ντελαπόρτ, Αλεξάντρ ντε λα Πατελιέρ σε σκηνοθεσία Κων/νου Μαρκουλάκη.
Οι Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Βίκυ Σταυροπούλου, Φάνης Μουρατίδης, Μαρία Κωνσταντάκη και Αντώνης Λουδάρος, θα υποδυθούν πέντε άτομα που συνδέονται στενά με φιλικούς και οικογενειακούς δεσμούς. Μια προγραμματισμένη συνάντησή τους για δείπνο θα εξελιχθεί σε ρινγκ, όπου ο καθένας βγάζει στην επιφάνεια ό,τι έχει συσσωρεύσει για τον άλλον, στα χρόνια της γνωριμίας τους. Αφορμή γι' αυτό θα σταθεί το όνομα που θα δοθεί στο μωρό, που περιμένει το ένα ζευγάρι της παρέας. Γιατί, όπως φαίνεται τελικά στο έργο, η επιλογή ονόματος δεν είναι καθόλου εύκολη, ή αυτονόητη υπόθεση.
Την παράσταση θα παρακολουθήσουμε την Παρασκευή 10 Μάρτη 2017. (Τιμή εισιτηρίου 10-12€)
Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να παρευρεθούν, παρακαλούμε, να επικοινωνήσουν με τον Πρόεδρο του συλλόγου στο τηλέφωνο 6972028388, μέχρι την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου.
ΠΑΜΕ:ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Οι απειλές και η τρομοκράτηση δε θα περάσουν!
Τις τελευταίες ημέρες σε κάποιες περιοχές (Πέραμα, Περιστέρι, Θεσσαλονίκη) και σε ορισμένα σχολεία, που εμπλέκονται με την υποδοχή προσφυγόπουλων, παρατηρούνται διαφόρων ειδών απειλές και επιθέσεις από δήθεν «αγανακτισμένους γονείς» ενάντια σε εκπαιδευτικούς.
Μας προβληματίζουν αυτά τα περιστατικά. Δεν τα θεωρούμε μεμονωμένα ούτε θεωρούμε ότι προέρχονται από απλούς γονείς, που πραγματικά ανησυχούν για την υγεία και την ασφάλεια των παιδιών τους. Άλλωστε η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών, μέσα από τους συλλόγους και τις ενώσεις, βρέθηκε στο πλευρό των εκπαιδευτικών, από κοινού με τα εργατικά συνδικάτα και τις λαϊκές επιτροπές υποδέχτηκαν τα προσφυγόπουλα στα σχολεία.
ΠΑΜΕ: Νομοθετικές Ρυθμίσεις για την Ειδική Αγωγή
Νομοθετικές Ρυθμίσεις για την Ειδική Αγωγή
ü ΓΕΝΙΚΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!
ü ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ!
Άλλη μια νομοθετική διάταξη, που αφορά την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, πιστή στις δεσμεύσεις του 3ου μνημονίου συζητιέται αυτές τις μέρες στη Βουλή (άρθρο 11 του νομοσχεδίου «σκούπα» του Υπουργείου Παιδείας). Βασικός παρονομαστής για άλλη μια φορά ο ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Αν και οι ελλείψεις στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης είναι τεράστιες, κάνοντας απαγορευτική κάθε σκέψη για παραπέρα υποβάθμιση των παροχών της σε βάρος των μορφωτικών αναγκών αυτών των παιδιών, εντούτοις, η ευφάνταστη πολιτική ηγεσία δεν ξεμένει από ιδέες.
ΠΑΜΕ:Για την αναμοριοδότηση των σχολείων και τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών
Με πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, μετά την τροποποίηση του νομοθετικού πλαισίου στο οποίο προχώρησε η κυβέρνηση (ΠΔ 111/2016 -τροποποίηση του ΠΔ 39/1998), έχει ανοίξει ένας «κύκλος» συζητήσεων σχετικά με το ζήτημα της κατάταξης των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε κατηγορίες μετάθεσης – μοριοδότησης.
Καλούνται οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών να υποβάλουν προτάσεις για τη μοριοδότηση των σχολείων, τις οποίες θα καταθέσουν στα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ. Οι προτάσεις των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης θα αποσταλούν στο Υπουργείο.
ΔΑΚΕ: Συγκροτήσεις Υπηρεσιακών Συμβουλίων Ορισμός μελών με μοναδικό στόχο τον έλεγχο των Συμβουλίων
Μια νέα, ιδιότυπη νομενκλατούρα δημιουργείται τα δύο τελευταία χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης. Είναι αυτή των ορισμένων μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων με ελάχιστα ή ανύπαρκτα τυπικά (και ουσιαστικά) προσόντα, τα οποία, με αποφάσεις των διορισμένων από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης αναλαμβάνουν ρόλο στη διοικητική ιεραρχία της εκπαίδευσης. Η στόχευση των κυβερνώντων είναι ξεκάθαρη: ο έλεγχος των Υπηρεσιακών Συμβουλίων που θα λειτουργήσουν και ως συμβούλια επιλογής στελεχών στο αμέσως προσεχές διάστημα.
Σχετικά με την απόφαση του συνεδρίου της Κ.Ε.Δ.Ε. για τη διοικητική μεταφορά των νηπιαγωγείων στην τοπική αυτοδιοίκηση
Θέμα: Σχετικά με την απόφαση του συνεδρίου της Κ.Ε.Δ.Ε. για τη διοικητική μεταφορά των νηπιαγωγείων στην τοπική αυτοδιοίκηση
«Μεταφορά συγκροτημένων δομών στην τοπική αυτοδιοίκηση, οι υπάλληλοι των υπηρεσιών αυτών θα υπάγονται διοικητικά στο Δήμο, αλλά θα διατηρούν όλα τα δικαιώματα των υπαλλήλων του αντίστοιχου φορέα…. Ενδεικτικά, τέτοιες κρατικές δομές, που προτείνουμε να μεταφερθούν διοικητικά στην πρωτοβάθμια τοπική διοίκηση, είναι οι ακόλουθες: Κοινωνικά ιδρύματα, τα νηπιαγωγεία, τα γραφεία ΟΑΕΔ και οι υπηρεσίες του ΟΣΚ…»
Με αυτήν την απαράδεκτη και εκτός πλαισίου των αρμοδιοτήτων της απόφαση, η Κ.Ε.Δ.Ε., επαναφέρει το ζήτημα που είχε ανοίξει το 1995 μετά την απόφαση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Βοιωτίας (απόφαση 30/7.2.1995 – ΦΕΚ 154/7.3.1995) για την υπαγωγή των σχολικών μονάδων στη «Γενική Διεύθυνση Κοινωνικών Υπηρεσιών» η οποία ακυρώθηκε με την 2592/1999 απόφαση του Τμήματος Ε΄ του Συμβουλίου της Επικρατείας.
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Με πρόσκληση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προς τις «δημόσιες σχολικές μονάδες της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια), οι Σύλλογοι Διδασκόντων καλούνται να αποφασίσουν τη συμμετοχή τους μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου στην πιλοτική εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών καθώς και στο σχετικό επιμορφωτικό πρόγραμμα, που θα υλοποιηθεί κατά τα σχολικά έτη 2016-17 και 2017-18»
Με άλλα λόγια, το Υπουργείο Παιδείας ζητά τη συμφωνία των εκπαιδευτικών σε ένα ακόμα σύστημα αξιολόγησης αλλά και διδασκαλίας προσαρμοσμένης με βάση αυτό το σύστημα, στα πλαίσια βέβαια του λεγόμενου «ενιαίου τύπου ολοήμερου σχολείου» της αγοράς, της υποχρηματοδότησης και των χορηγών, των δεξιοτήτων, των αντιεπιστημονικών βιβλίων, των μηδενικών διορισμών και των ελαστικών εργασιακών σχέσεων, των κενών και των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό και σε υλικοτεχνική υποδομή, της διαφοροποιημένης γνώσης και της ταξικής κατηγοριοποίησης, των κατευθύνσεων του ΟΟΣΑ και της ΕΕ...