Βιωματικό σεμινάριο μουσικο-κινητικής για εκπαιδευτικούς μέσω του Συλλόγου μας.

 

 

Συνάδελφοι, ισσες,

 

Ο Σύλλογός μας σας προτείνει την παρακολούθηση ενός τρίωρου βιωματικού σεμιναρίου μουσικο-κινητικής που παρουσιάζει ένας συνταξιούχος εκπαιδευτικός σε συλλόγους και φορείς σε όλη την Ελλάδα. Σας επισυνάπτουμε την πρόταση παρουσίασης που μας έκανε για το Σύλλογό μας.

 

Παρακαλούμε, όσοι –ες ενδιαφέρεστε να το παρακολουθήσετε, να δηλώσετε συμμετοχή  έως τις 5/2  στο e-mail του Συλλόγου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..  

 

Τρίωρο Βιωματικό  Σεμινάριο με τίτλο:  Όλα είναι ένα παιχνίδι

 

   Ο μουσικοπαιδαγωγός-συγγραφέας  Βασίλης Αναγνώστου θα διδάξει δώδεκα από  τις τριανταμία δραστηριότητες που περιέχονται στο ομότιτλο βιβλίο του και βασίζονται στο «Σύστημα Orff».

   Το «Σύστημα Orff»  είναι μία μέθοδος προσέγγισης του λόγου, της μουσικής και της κίνησης, που μπορεί να ξεκινήσει από την προσχολική ηλικία. Έχει ως πρωταρχικό σκοπό την ανάπτυξη της πρωτοβουλίας, της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Δίνει μεγάλη σημασία στην αυτενέργεια, ευαισθητοποιεί τις αισθήσεις, καλλιεργεί την ικανότητα συγκέντρωσης, την κοινωνικότητα και το σπουδαιότερο, χαρίζει τη χαρά της βιωματικής συμμετοχής σε αισθητικές μορφές κίνησης, μουσικής και λόγου.

  

  Αναλυτικότερα θα διδαχθούν οι εξής ενότητες:

1. ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ (Αύξηση της εγρήγορσής μας)

2. ΠΡΩΤΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ή Φαταούλας (Ανάπτυξη οικειότητας  μεταξύ μας)

3. ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ή Φαφλατούφλας (Βελτίωση του αυτοελέγχου μας)

4. ΤΡΙΤΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ή Λούι ο τεσσαροχάφτης (Συντονισμός σε κοινό ρυθμό)

5. ΠΕΡΙ OSTINATO (Μ’ ένα ντιν κι ένα νταν: Δυο-τρεις νοτούλες γίνονται η βάση που πάνω της χτίζονται έργα μεγάλα!)

6. Ο ΚΑΡΟΤΣΕΡΗΣ (Bodypercussions)

7. ΛΑΡΕ ΜΙΡΕ (Το χιούμορ: ένα παρεξηγημένο πολύτιμο «όπλο»)

8. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΑΔΕΛΦΩΝ (Η μουσική κλίμακα)

9. ΡΕ-ΝΤΟ-ΡΕ (Το τραίνο των αντιθέσεων: αργά-γοργά, σιγανά-δυνατά)

10. ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ (Πώς μαθαίνουμε ένα τραγούδι σε 5΄)

11. ΧΟΡΟΣ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ (Η κινητική απελευθέρωση της ομάδας)

12. ΣΥΝΟΨΗ: Λόγος-Μουσική-Κίνηση μ’ ένα παράδειγμα:

      ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ (Το Μαργούδι κι ο Αλεξανδρής)

 

Ενδιαφέρει δασκάλους, μουσικούς, γυμναστές και νηπιαγωγούς.

 

Αριθμός συμμετεχόντων: 20-40 άτομα

Απαιτούμενος χώρος:       40-80 τ.μ.  

Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να προσέλθουν με ενδυμασία Γυμναστηρίου. 

   Μέχρι τώρα Σεμινάρια έχουν οργανώσει τριάντα δύο φορείς και έπεται συνέχεια … Ελπίζω να σας διαφώτισα...

Βασίλης Αναγνώστου. Συγγραφέας-Μουσικοπαιδαγωγός

 

 

 

vasta.jpg