Εγκύκλιος για την Αξιολόγηση

 

Θέμα: «Εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής
μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014 –διαδικασίες»

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στα πλαίσια της την προσπάθειας ανάδειξης όλων των μεγάλων προβλημάτων που ταλανίζουν το χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, προχωρά στην αποστολή υπομνήματος, το οποίο είναι αποτέλεσμα των συναντήσεων και της συνεργασίας με συναδέλφους νηπιαγωγούς καθώς και με τη νομική μας σύμβουλο κ. Τσίπρα,  προς τον κ. Υπουργό Παιδείας σχετικά με τα μεγάλα προβλήματα της προσχολικής αγωγής. 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΝΕΩΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ

 

Οι καταστάσεις των συναδέλφων για την έκπτωση στον Προαστιακό βρίσκονται στον σταθμό Κορίνθου.  Όσοι συνάδελφοι έχουν δηλώσει  έκδοση της κάρτας  τους στον σταθμό Κορίνθου και είχαν αποστείλει στοιχεία μέχρι 14 Οκτωβρίου  μπορούν να προβούν στην έκδοση της. 

Πόσοι εκπαιδευτικοί Α/θμιας & Β/θμιας θα προσληφθούν για την Παράλληλη Στήριξη


Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι εντός των ημερών θα προσληφθούν 539 επιπλέον εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και επιπλέον 95 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση! από την Πράξη ΕΣΠΑ"Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-ΑΠ 1,2,3"

ΔΟΕ: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας -γενίκευση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου

 

Αυτοαξιολόγηση  σχολικής μονάδας γενίκευση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου

 

Για πολλοστή  φορά, τα τελευταία χρόνια, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επανέρχεται στο θέμα της γενίκευσης της αξιολόγησης προτάσσοντας τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Με ομολογημένη πρόθεσή της, την «επιδίωξη διαμόρφωσης κουλτούρας αξιολόγησης στα σχολεία», η πολιτική ηγεσία συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη δίχως, όπως έχουν πράξει κι όλες οι προηγούμενες, να δείχνει την παραμικρή διάθεση να λάβει υπόψη της ούτε τις απόψεις των εκπαιδευτικών και τις θέσεις που έχουν εκφράσει σχετικά με το θέμα αλλά ούτε και τη νοσηρή πραγματικότητα που η ίδια έχει δημιουργήσει με την πολιτική διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης, που εφαρμόζει. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο το γεγονός ότι η Δ.Ο.Ε. πληροφορήθηκε τα σχετικά με τις διαδικασίες που αφορούν την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης από το διαδίκτυο κι όχι από το Υπουργείο Παιδείας.

 

antistasi.jpg